Sista kvällen i Sverige

0kommentarer

Jag har precis packat ner hela mitt liv i två små väskor. 23+8 kilo är vad jag börjar mitt nya liv med. Har haft hjälp av mamma och bästa Sandra, och nu verkar allt faktiskt vara nertryckt någonstans.
 
Om ni undrar så har jag inte ens fattat vad som händer. Tanken på att jag inte kommer bo hemma, eller ens i Sverige på 11 månader har liksom inte sjunkit in än. Den senaste veckan har ändå varit tuff, och nu har jag verkligen sagt hejdå till alla jag tycker om. Det känns väldigt jobbigt för jag vet hur mycket jag kommer sakna dem, och innan jag vant mig lär jag ju drabbas av extrem hemlängtan.
 
Men nu måste jag peppa lite! Vid den här tiden imorgon befinner jag mig i PARIS! Staden jag drömt om att bo i sedan jag var där första gången för 6 år sen. Underbart. Nu kör vi!
 
 
À bientôt /Elin

Kommentera

Publiceras ej