Bitter tjej steker halvfabrikat

0kommentarer

Tror jag vaknade på fel sida imorse... Hela dagen har varit kaosartad (som vanligt?) och fyra ungar har sprungit runt och gapat i huset i 3 timmar medan jag försökt plugga. Gick sådär.
 
Nu har de gått och jag står och frenetiskt steker "cardon bleu", en slags panerad vidrig skinkschnitzel (stavning?) och vill bara komma härifrån! Två av mina goaste vänner från sverige landade ju i Paris i eftermiddags så jag vill bara åka och träffa dem just nu!!
 
Måste bara proppa i barnen lite mat först... Tackar än en gång Gud för mat som går snabbt att fixa när man inte har tid/lust/något i kylen. Gud skapade halvfabrikatet och såg att det var gott.
 
Tess igår: "Pappa är gammal. När man är gammal dör man. Farmor dog, men det gör inget, för gud är också död!"
 
À bientot/ Elin

Kommentera

Publiceras ej