Fredag

0kommentarer

Fredag. Helg. Vad passar bättre då än Pirates of the Caribbean, svensk dippmix och chips? Riktigt gött.
 
Imorgon ska jag, Ella och Klara baka pepparkakor hos mig! Det kommer bli mysigt. Och på söndag ska jag åka skridskor vid Grand Palais med mina norskor, som ligger hemma och snorar just nu haha. Så jag hoppas de blir friska tills dess!
 
Lilou har sprungit runt och sagt "boom boom baby! boom boom baby!" hela dan, så jag frågade vad hon menade med det och fick till svar: "När en kille går fram till en tjej och säger så, så får han kramas med henne! Det är säkert, för det har Leo sagt!" (Leo är familjekompisarnas son, och ett år äldre än Lilou. Därför är allt han säger sant.) Sen kunde hon inte sluta fnissa. Hihi hon är söt.
 
 Förresten saknar jag helt julstämning när det är runt 10 grader och regn ute. Är inte det typ vårtemperatur i Sverige..?
 
À bientôt /Elin
fritid,

Kommentera

Publiceras ej