Paris med min partner in crime

0kommentarer

Bonsoir!
 
Har haft en så himla mysig helg! Tilda har varit här och hälsat på mig, och vi har haft fullt upp med att shoppa, sitta på fik, gå på julmarknad, festa, shoppa lite mer, äta fransk mat och bara ha det grymt tillsammans. Har verkligen saknat henne så mycket!
 
På torsdag kommer mina brudar hit också, så det är fullt ös! Det kommer bli helt grymt tror jag!
 
Väntar verkligen på den första snön, hör att det precis blivit vitt och fint hemma i Göteborg. Här har löven bara börjat falla från träden och det är ungefär 8-10 grader och sol nästa varje dag. Så jag klagar inte, men det hade ändå varit mysigt med lite vinter och snö...
 
Annars går allting fint med barnen nu. Såklart är det alltid mindre utbrott av konflikter, gråt, skrik, osv men jag har börjat vänja mig antar jag. Och jag tror att jag vet bättre hur jag ska hantera dem nu efter några månader så att det går över fortare. Vilket känns otroligt skönt.
 
Nu måste jag skriva en uppsats om "Francois I och slottet Fontainebleu"... Wish me luck!
 
À bientôt /Elin
 
 
 
barnen, fritid, paris,

Kommentera

Publiceras ej