Reunion weekend

0kommentarer

Bonsoir!
 
Har haft ännu en fantastisk helg. Återförening med mina bästa brudar, underbart!
 
Vi bodde på hotel tillsammans och ägnade helgen åt bland annat shopping, turistande, grymma middagar och bara att mysa och umgås. Vi hade inte träffat varandra på säkert fyra-fem månader så vi hade ju såklart massor att uppdatera varandra om. Jag hoppas verkligen på att ni kommer tillbaka till våren!
 
Nu väntar en lugn vecka, jobb och skola, och träffa mina nyfunna tyska vänner. Och troligen en lugn helg eftersom mina pengar för denna månaden redan är slut haha... Om 11 dagar (ja jag räknar ner!) åker jag hem till Sverige över jul och myser med min familj och mina vänner. Ska bli så fruktansvärt skönt.
 
Tills dess går jag runt i ett julpyntat fint Paris och äter croissanger hela dagarna, väntar på den första snön och dricker för mycket dyrt Starbucks-kaffe. Très Parisienne!
 
À bíentôt /Elin
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej