Finbesök från Sverige!

2kommentarer

Bonsoir!
 
Har precis haft en veckas lov från barnen, skolan, och hela alltet. Riktigt skönt faktiskt.
Mamma och hennes vapendragare Anne var ju och hälsade på mig förra veckan, och jag har nog aldrig varit så glad över att få träffa min mami haha. Vi var på sightseeing i Monmartre, les marais, Victor Hugo, och jag visade dem lite delar av staden som man kanske inte hittar om man bara är turist. Väldigt mysigt! Sedan var de hembjudna till oss i fredags på en kväll fylld med franska ostar och vin (min mor var i himlen).
 
Jag är för övrigt i himlen nu när jag fått min One Piece levererad från sverige, tillsammans med godis, raggsockar, pengar, (tack pappa!) mössa, vinterjacka, och massa annat, men framför allt svensk chipsdipp! Min höst är räddad!
 
Nu ska jag hämta barnen på fritids och sen hänga tvätt, laga mat, diska... Trevlig kväll på er :)
 
À bientôt /Elin
 
 
 
 
 
fritid, paris,

2 kommentarer

Anne

07 Nov 2012 17:47

Hej Elin och tack för trevliga dagar i den underbara staden Paris. Kan inte fatta att det är sisådär 40 år sedan jag var där första gången. Extra trevligt var att vi blev hembjudna till dina "aupairföräldrar" på vin, ost och bröd. De livliga diskussionerna angående miljöförstöringen på franska och engelska är inte att förglömma. Tack Elin
Kram
Anne

Svar: Tack själv! Det var verkligen jätteroligt att ha er här och visa er runt lite :)Ja det var verkligen trevligt! Du får be mamma skicka bilderna hon tog till dig också. Kram!
Elin Gustafsson

Amanda

07 Nov 2012 22:13

Åh gud vad härligt med besök!

Svar: Jaa superbra! Saknar dig gumman! puss <3
Elin Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej