Kaos

1kommentarer

Bonsoir!
 
Hade tänkt uppdatera bloggen direkt efter helgen egentligen, men det har helt enkelt varit kaos här de senaste dagarna. Det har varit mammavecka måndag-onsdag, sedan flyttade jag barnen hit själv igår eftersom föräldrarna inte kan se varandra längre, det är aldrig någon hemma någonstans så jag har verkligen fått göra allting själv. Igår jobbade jag över 12 timmar och jag har haft inlämning i skolan idag som jag fick sitta och skriva inatt för att jag sprang runt som en galning och letade i 30 minuter efter en förbannad badmössa igår kväll... Ja ni hör ju haha.
 
Men i alla fall. Min helg i Göteborg var jättemysig! Jag hann både med en utekväll med mina kompiar, att träffa pappa, mamma, mormor och morfar, sova i min egen säng, köpa med mig halva ICA, och dricka massor av svensk mjölk! Glad tjej.
 
Herregud jag är så uppe i varv just nu, har druckit tre koppar kaffe idag och precis haft en kamp à la tredje världskriget med Tess (som slutade med hörnet, igen) eftersom hon inte fick äta sin efterätt med sin favoritsked... Ibland orkar jag bara inte med henne. Har dessutom hunnit med att tvätta, hänga tvätt, städa mitt rum, laga middag, köra diskmaskin, och gjort mina läxor inom loppet av 3 timmar. Duktig hemmafru!
 
Och! Jag är sjukt glad just nu för imorgon kommer min bästa Tilda hit! Kommer bli hur roligt som helst att ha henne här! Lääängtar.
 
À bientôt /Elin
 
 
 
 

1 kommentarer

Amanda

30 Nov 2012 00:38

Vad duktig du är som kämpar på!!!! PUSS!!!

Svar:
Elin Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej