En dag på Champs Élysées

0kommentarer

Bonjour!
 
Sitter här i vardagsrummet och huttrar. Temperaturen har sjunkit från underbara 30 till närmare 14 grader, och de här husen är ju inte på långa vägar så bra isolerade som i sverige... Familjen kallar mig "mami-Elin", mormor Elin, för att jag går runt och fryser med mina stora stickade tröjor hela tiden haha!
 
Igår var jag och mina norska jentor och shoppade på les champs. Där finns ju flagship stores från de flesta kedjor, och de har nya kollektioner som inte finns i sverige så det tog ganska lång tid i varje affär om man säger så! Men det var jättemysigt och vi hittade massa fina saker. Lite plåster på såren i plånboken också att jag fick min månadslön idag hehe.
 
Snart ska jag hämta tjejerna på skolan, för att lämna dem hos sin mamma ikväll. Sen tar jag helg!
 
À bientôt /Elin

mysigaste tröjan någonsin!

frankrike, fritid, paris, vardag,

Kommentera

Publiceras ej