Ett inferno av Coco-pops

1kommentarer

Bonsoir!
 
När jag kom till Nathalie i eftermiddags såg det ut som en bomb slagit ner... Hela köksbordet var nerspillt med chokladblandad mjök, och nästan ett half paket Coco-pops låg utspridda under köksbordet. Underbart.
 
Mammaveckan går bra hittills. Förutom den lilla detaljen att barnen har slutat lyssna på mig. Jag kan säga något 4-5 gånger i vanlig ton utan reaktion, men när jag höjer rösten och istället skriker "LILOU! TA AV DIG SKORNA!", så lyssnar de. Detta gjorde mig fruktansvärt irriterad idag. Dessutom var det som värst precis när jag höll på att laga middag, jag var alltså vrålhungrig. Ni som känner mig vet att det inte är ett tillfälle då jag är lugn och behärskad... Har heller inte hunnit med alla saker som stod på veckans att-göra-lista, så blir nog att jobba en heldag imorgon med att stryka, dammsuga nästan hela huset, tvätta osv. Låter det inte kul?

Har varit på lite mer turistande i stan de senaste dagarna, och på en till välkomstpicknick med mina norska jentor idag. Mycket trevligt som vanligt! Men måste erkänna att jag också längar lite tills skolan börjar... :)
 
À bientôt! /Elin

 
barnen, paris, vardag,

1 kommentarer

Sanni

21 Sep 2012 06:52

Hahahahahahhaha ohgod!!! En hungrig Gurra är inte att leka med!!! XD I should know! Ha så kul med tvättandet btw ;) <3

Kommentera

Publiceras ej