Monmartre med två norskor

1kommentarer

Bonjour!
 
Idag njuter jag verkligen av att bo här! Det är över 30 grader, jag är ledig, solen skiner, och jag har varit på sightseeing hela dagen med mina nya norska vänner!
Igår hade vi en jättestor picknick med alla au pairer från samma organisation, och det var riktigt skönt att få träffa folk i min egen ålder. Så idag bestämde vi att vi ville se lite av Paris tillsammans. Vi vandrade runt hela Monmartre, Sacre Coeur, och åt lunch vid Moulin Rouge. Vi hann också med en tur till Notre Dame och Ile de France innan vi åkte hem, och ikväll skall vi nog ha en liten soirée hos mig. Koselig!
 
Jag får inte över bilderna från digitalkameran just nu, men kanske kan lägga upp dem ikväll.
Här är i alla fall insidan av Sacre Coeur. (där det är förbjudet att ta kort haha)
À bientôt! /Elin
 
 

1 kommentarer

Åshild

08 Sep 2012 19:20

Decent clothing, no photos, silence - vi brøt alle regler. Haha!

Svar: Haha självklart! Det är så vi rullar ;)
Elin Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej