Onsdagsmys

0kommentarer

Bonsoir!
 
Jag kan glädja er med att hösten har kommit till Frankrike! Det ösregnar och är 14 grader, svinkallt i huset, ännu kallare nere i min våning. Och fullt av spindlar...
 
Idag har jag varit med barnen hela dagen, de har ju som vanligt ingen skola på onsdagar. På förmiddagen har de dans och gymnastik i en sporthall i området, och sen är det au pairerna som tar hand om barnen resten av dagen. Efter lunch var vi hemma hos några familjekompisar hela eftermiddagen, det var tre familjer där, jag och sju barn alltså!
 
Tess hade en rejäl förkylning förra veckan, och det är helt otroligt att jag klarade mig från den. Men nu har jag också ont i halsen... Förhoppningsvis slipper jag ligga hemma och snörvla på min lediga helg!
 
Nu sitter jag framför brasan med min tjockaste tröja och en filt. Mysig avslutning på onsdagen.
Hoppas ni har det bra hemma i Sverige!
À bientôt /Elin 
 
barnen, vardag,

Kommentera

Publiceras ej