Bästa onsdagen på året

2kommentarer

Bonsoir!
Idag har varit en riktigt bra dag! Onsdagen, vilket ju som bekant betyder barnpassning i 12 timmar, gick otroligt fort. Efter aktiviteter och lunch lekte de först på gården med grannarnas barn = Elin solar på altanen.
Sen lämnade jag av dem hos en kompis = Elin solar på altanen.
Det har varit högsommarvärme igen med 24 grader! Men jag kan trösta er med att det ska bli 15 grader i helgen och nästa vecka. Så ni inte behöver bli för deprimerade... :)
 
 
Kom på idag att efter snart 8 månader så lyssnar verkligen barnen bra på mig. (Oftast.) Nu vet de exakt vad som gäller, och jag behöver oftast bara be dem en eller två gånger. Så otroligt skönt då jag verkligen kämpade i total motvind i början. Nu ropar de till och med på mig ibland fast mamma eller pappa är hemma. Det känns ju såklart väldigt bra. 
 
À bientôt! /Elin ♥
 
barnen, vardag,

2 kommentarer

Susanne

17 Apr 2013 21:46

Götte-gris!! Låter som en underbar dag när man sitter här med ryggskott, Oscar sover och Olof är i USA. Vem skall packa då? Njut av solen, våren och dina nu väluppfostrade barn. Kramar

Viktoria

24 Apr 2013 23:09

Så härligt det låter, både med fint väder och att barnen börjat lyssna! :)

Svar: Ja verkligen skönt! Ibland är livet bra gött :)Kram
Elin Freja Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej