Fredag hela veckan

0kommentarer

Bonsoir!
Nej då, jag har inte glömt er! ♥ En vecka sen jag bloggade sist såg jag nu. Men har haft så mycket för mig så har bara inte haft tid med bloggen. 
Det har varit ännu en fantakstiskt fin dag idag. Efter skolan drog vi ihop en spontan picknick i parc Monceau i värmen. Det har varit 26 grader, galet!
 
Under veckan som har gått har jag jobbat och gått i skolan som vanligt, träffat vänner, och haft en grym helg med massa bra folk. I fredags firade vi Åshilds födelsedag med champange vid 12 slaget framför Eiffeltornet, mycket glassigt.
 
I lördags var vi på Breakfast in America, igen. Vi älskar verkligen det stället! Det är något jag kommer sakna i Sverige. Jättegod mat, milkshakes, burgare, wraps, och allt till riktigt bra priser! Ett måste i Paris enligt mig. Efter det satte vi oss vid Seine med jordgubbar och lite rosé i värmen. Très francais.
 
Senare drog vi på förfest hos Albin, en svensk kille vi känner, och hamnade sen på en grym klubb med jättebra musik och skön stämning! Det var riktigt gött att trycka i sig massor med thaimat på söndagen kan jag säga, haha. 
 
Vill ni se lite bilder från denna fantastiska vecka? Klart ni vill!






 


 
 
Imorgon drar jag, Ella och Klara till Lyon! 
À bientôt ♥ / Elin
 
 
fritid, paris, vardag,

Kommentera

Publiceras ej