Lördagskväll

0kommentarer

Bonsoir!
Förlåt. Men jag blir så trött på detta regnande. Gav mig trots detta ut på en kort powerwalk, men resten av dagen har jag bara slappat, jag skyller på bakfulla vänner haha. 
 
Igår var jag Ella och Klara vid blanche på kvällen och satt ute (!) med var sin öl och snackade några timmar. Mysigt. 
Men imorgon, äntligen, ska alla au pairer samlas i Jardain des Plantes och hänga hela dagen då det väntas bli 24 grader och sol! Underbart! (Även om jag inte fattar hur det ska gå till över en natt) Men det skiter vi i för nu åker nog banne mig shortsen och ett par bleka ben fram!
 
 
P.S. Idag köpte jag årets sorgligaste matkasse. Vad skriker "jag ska spendera hela kvällen ensam, pillandes i naveln med fettkladdiga fingrar framför en dålig film" som: två morötter, en liter mjölk, ett paket glass och en fryst pizza? 
 
À bientôt / Elin aka. Bridget Jones
fritid,

Kommentera

Publiceras ej