Ny vecka, nya tag

0kommentarer

Bonsoir!
 
Var duktig och gick upp "tidigt" på min lediga förmiddag för att ta mig en löprunda. Vilket inte är så lätt när man bor mitt i en 10-miljoner-stad... Liksom för mycket hundar, barnvagnar, övergångsställen, byggnadsställningar, backande bilar, cyklar osv i vägen. Måste hitta någon park eller nått att springa i för det går inte annars.
 
Hur som helst är det början på vecka 2 i mitt fantastiska träningsprogram nu, och mina armar svider som satan. Men det är bara bra antar jag.
 
Idag har det för första gången på länge varit lite vår i luften på riktigt. 10 grader och sol, massa små fåglar som kvittrade överallt.
Det har faktiskt varit svinkallt hittills. (Behöver jag tillägga att det är den kallaste våren i Frankrike sen de började mäta temperatur i detta landet.) Suck. Men nu kan det ju bara inte vara kallt speciellt länge till! 
 
Toppade förresten dagen med att göra en total röjning i Lilous rum (på order av PL). Tre sopsäckar fulla med skräp blev det. Och alla inblandade blev nöjda, förutom mina armar som släpade en tung dammsugare upp och ner för fyra trappor.
 
À bientôt! / Elin ♥
 
träning, vardag,

Kommentera

Publiceras ej