Måndag - life as usual

1kommentarer

Bonsoir! 
 
Snabb uppdatering från mitt liv:
Det är måndag, har sovmorgon och har varit i skolan idag som vanligt. (Kom ihåg: Måste byta bort den här idiotiska ekonomin. Den retar gallfeber på mig och riktar sig antingen till folk med inlärningssvårigheter eller mellanstadiebarn.)
Har kört några tvättar. Svart, vitt, sen handdukar och lakan som håller på nu. Lagat en snabb middag, steak haché och kokt potatis. Nu sitter jag och Tess och äter yoghurt. (National-efterrätt för er som missat det.) 
 
Detta är anledningen till att jag inte uppdaterar min blogg varje dag Johanna! ;) Hur kul var det här inlägget liksom? Haha. 
 
En instagrambild på det! Trevlig kväll! / Elin 

1 kommentarer

Clara

25 Feb 2013 22:43

Tusen tack för alla svaren! :)

Kommentera

Publiceras ej