Min samling skjortor / packar

1kommentarer

Bonsoir! 
 
Idag är jag hur glad som helst. Jag åker hem till Göteborg imorgon!!!
Åh det ska bli så otroligt skönt, bara vara hemma i min stad, och jätteroligt att träffa alla man sitter här nere och saknar!
 
Håller på att packa och jobba samtidigt just nu. Slänger ner lite kläder i väskan, slänger ner lite kläder i tvättmaskinen ungefär.
Pappan har gått med på att hämta barnen på skolan imorgon eftermiddag och ta hand om dem (ändå inget problem eftersom han aldrig jobbar?) så jag kan åka imorgon kl 10 från Paris. Annars hade jag varit framme kl 23 på lördag kväll, fått betala en mycket dyrare biljett och missat nästan två dagar hemma. Så det var snäll av honom!
 
Ikväll har han också "gått med på" att äta middag med oss. Det blir seriöst första gången vi sitter ner i köket tillsammans och äter sen jag kom hit! Lite sjukt ändå. Men jag fick övertalat honom!
 
Sen har vi ju dilemmat med vad man ska ta med sig... Hmm. (Jag tror att jag äger allt för många skjortor. Men det är ju så snyggt, eller hur?)
 
 
Puss & kram / Elin 
 
 
 
 
vardag,

1 kommentarer

Mli - Husägare & blivande mamma ♥

28 Feb 2013 20:38

Joo, tror det kommer uppskattas och även för mig som du säger, och särskilt om några år då minnet börjar försvinna :P

Ah, bara hoppas han vill ut snart ;)

Kommentera

Publiceras ej