Sick and tired of beeing sick and tired

1kommentarer

Bonsoir!
 
Kvällen av absolut självömkan kan börja. Ja jag har smittats av förkylningen alla andra hade förra veckan. Ligger i sängen på min lediga helg, mina kompisar är inne i stan, festar, jag ligger i min säng med mössa, halsduk och en burk Ben & Jerry's. Kill me now.
 
Orkade ta mig utanför dörren till Picard för att köpa frysta bär till en smoothie men mycket mer energi än så kan jag inte uppbringa. Och PL undrar om jag inte skulle ut ikväll med mina kompisar? Jag tittar tillbaka med tom blick och röd näsa, "det gåd indte, jag är schuk." Han viftar bort mitt svar med en fnysning om att 'en liten förkylning' väl inte ska stoppa mig?! Suck.
 
Jag har i alla fall 2 säsonger till med Carrie Bradshaw som förstår mig bättre.
Och jag längtar HEM.
 
Kan någon vänlig själ skypea med mig? Jag ska försöka att inte smitta er, jag lovar.
 
À bientôt /Elin
 
 
 
fritid,

1 kommentarer

Mli - Husägare & blivande mamma ♥

16 Feb 2013 19:55

Men nåh vilken glädjande kommentar :D Vad glad jag blir, hihi! Att min blogg kan vara så intressant :P

Vad roligt att du hittat hit :) Varmt välkommen ;) jaa, nu börjar det vara nära.. är prick en vecka till BF nu :) Oj vad man längtar nu! Näe, får hoppas att magen stannar av att växa nu.. väldigt tung som den är nu :P

Åhå, bor du i paris? :) kramar!

Svar: Ja tydligen kan den det! Och då är jag inte ens speciellt intresserad av barn, (även om jag jobbar med det just nu haha!) jag bor i paris i ett år, pluggar franska och jobbar som au pair, det är det jag bloggar om :)Så lite så :) Tack så mycket! Kommer följa med spänning vad som händer nu :D
Du verkar så lycklig med din kille och ert liv! Hoppas man kan hitta nått sådant en dag :) Kram!
Elin Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej