2013

0kommentarer

Bonsoir!
 
Nu är jag tillbaka i Paris igen efter en jättemysig tid i Sverige. Jag hann med att träffa alla mina vänner, min familj, fira en vit jul (!), och komma hem till mitt Göteborg ett tag. Underbart!
 
Men nu är jag "hemma" igen i ett tomt hus. Vet inte riktigt när familjen kommer hem igen, men jag klagar inte haha.
 
Nyår firades igår med många fina vänner, först mysig middag hos Ayla och sedan knödde vi oss fram med ungefär 2 miljoner andra i tunnelbanan fram till eiffeltornet. 12-slaget jublades in tillsammans med folk från hela världen, massa champagne och fyrverkerier. C'est la classe!
Sov hos Iselin inatt och vi har spenderat dagen i hennes lilla stuga med var sin subway, cola och Disneyfilm. Koselig.
 
Bjuder på lite bilder från de första minuterna på det nya året!
À bientôt /Elin

Kommentera

Publiceras ej