Apropå

1kommentarer

Apropå mitt förra inlägg, så vill jag bara passa på att säga att jag absolut uppmuntrar er att åka som au pair till ett annat land! Det gör jag verkligen.
Men man ska tänka igenom det beslutet noga. För det passar inte alla, och man ska vara klar över vad jobbet innebär.
 
Jag är alltid ärlig på min blogg. Är något bra, så skriver jag det. Är något skit, så skriver jag det, och just nu är jag inne i en period då jag tycker det är jobbigt. Man kan väl inte bara ha det bra hela tiden.
Det betyder bara att det kan bli bättre.
 
Med det sagt, idag är det onsdag. Kravlade upp ur sängen lite innan 10, krånglade på barnen kläder och lämnade av dem på aktiviteter. Jag har ingen aning om vad vi ska göra idag, så det blir nog en lugn (läs: tråkig) dag. Haha. Tur att jag har 7 säsonger av Grey's anatomy på datorn... :)
 
À bientôt! /Elin

 
personligt, vardag,

1 kommentarer

Susanne

16 Jan 2013 22:10

Kämpa på Gumman!! Våren kommer snart och då lär det vara toppen i Paris!! Vänner, kompisar och Göteborg finns alltid här. Kramar

Kommentera

Publiceras ej