Back to school

0kommentarer

Bonsoir!
 
Onsdagen är avklarad. Känns skönt.
Har inte hunnit bogga så mycket den här veckan eftersom skolan har börjat igen. Läser numera ekonomi-franska, och jag ångrade mig lite redan innan läraren ens hunnit öppna munnen, då hon skrev H.M (human resources) på tavlan. Trååååkigt. Höll på att somna redan första halvtimmen haha!
Men ska försöka göra en ny ansträningen på måndag!
 
Hade en väldigt mysig champagnefrukost med mina damer i måndags för att fira Iselins födelsedag. På lördag firar vi mer!
Sedan har veckan varit lite starten på det nya halvåret, med alla barnens rutiner som kommit igång igen och sådär. Känns bra ändå, även om det svider lite att jag precis varit hemma i Sverige... För att jag längtar hem mer nu än innan, nu när jag precis träffat alla jag saknar.
Men nu ser vi fram emot våren!
 
À bientôt! /Elin

vardag,

Kommentera

Publiceras ej