Mitt 2 0 1 2

0kommentarer

2012 var ett år då mycket ändrades, och jag tror att jag lärde mig saker om mig själv. Jag hade en grym sommar med alla mina vänner, och det är nog den jag kommer minnas mest från detta året. Här kommer en liten resumé på året som gått!
 

Började året med att gå på stor gala med NK! Våran avdelning fick flest priser!

Träffade mina goa vänner mycket
 
Firade en grym valborg
 

Jag och sandra åkte till London i början av maj, good times!
Ett kärt återseenade med en gammal vän i London!
Tog körkort! Underbaaaart!
Var på konserter
Gick på massor av studentmottagningar under en galen vecka i juni
Åkte till Ullared med gänget och träffade B-kändisar! Haha
Firade världens bästa midsommar
Var i mitt paradis på Tjörn med bästa mormor och morfar!
En mysig kräftskiva fick avsluta sommaren
Sedan flyttade jag till Paris, och resten vet ni ju!
 
GOTT NYTT ÅR!
 
personligt,

Kommentera

Publiceras ej