Nyfunnen energi

0kommentarer

Bonsoir!
 
Idag sa jag och mina bästisar hej då till Michelle på flygplatsen. Det var riktigt jobbigt. Kommer bli så fruktansvärt tomt utan dig min bästa extra-mamma! ;) Men vi ses ju snart!!
 
Vet förresten inte vad som tagit åt mig idag riktigt. Har känt i flera veckor att jag liksom inte orkat ta tag i saker, har inte haft någon energi alls att anstränga mig i huset... Men idag såg jag mig bara omkring och tänkte "nä nu får det faktiskt vara nog." Så jag har jag åstadkommit sjukt mycket:
 
  • Gått till parken med barnen och frusit rumpan av mig i 45 min
  • Strukit sängkläder
  • Ändrat om i garderoberna
  • Tvättat och hängt tvätt
  • Fått barnen att städa sina rum
  • Plus allt det vanliga, läxor, mellanmål, dusch, middag osv.
Känner mig faktiskt jättenöjd med mig själv och jag fick beröm från pappan för första gången på 6 månader.
 
Nu: Skype med mina underbara morföräldrar!
 
Bisous /Elin
 
vardag,

Kommentera

Publiceras ej