37 grader och 5 barn

1kommentarer

Jag tror att jag dör snart. 

Denna hettan alltså. Och ja, jag vet att man inte får klaga på värme om man är svensk, men när man stått med handlederna under iskallt vatten i 20 minuter med en dunkande huvudvärk trots ett vätskeintag på en liter i timmen får man klaga. Bara lite.
 
Barnens kompisar är här och leker idag vilket inte gör min dag lättare. Det är i och för sig rätt lätt sålänge de inte bråkar. 
 
Herregud nu kom precis den värsta åskknallen jag hört!! Haha barnen bara vrålade och sprang och gömde sig! Antar att det blir lek inomhus resten av dagen.

 
 
À bientôt! /Elin
au pair, barnen, paris, vardag,

1 kommentarer

Jasmine

19 Jun 2013 20:31

Hej,
Jag undrar ifall du skulle kunna tänka dig att sammanställa en packlista, liknande din tipslista? :) Åker snart iväg till Frankrike i ett år och undrar vad man ska tänka på att ta med sig och vad som är totalt onödigt..

Svar: Hej! Ja självklart. Jag gör ett inlägg om det :) Stort lycka till på din resa! Kram
Elin Freja Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej