Jeudi à Paris

0kommentarer

Torsdag:
- Vaknade med Elin som sov hos mig inatt. Mysigt!
- Konsthistoria. Surréalism, Picasso och Magritte.
- Picnic vid Invalides med gänget i stekande sol. Gött.
- Hämta barn på skola, vanliga jobbet hemma.
 
Nu sitter jag och väntar på att pappan ska komma hem så jag kan dra på nationaldagsfirande vid Canal St.Martin. Vi kan ju inte vara sämre än norskorna och deras 17 mai!
 
Just det ja. För er som undrar hur det gick med min träning jag så entusiastiskt satte igång med... Jo jag tappade liksom rytmen efter två förkylningar och för många aktiveter på helgerna. Inte helt oväntat. Men jag är fortfarnade stolt att jag lyckades i typ 4 veckor! 
Fick en flyer med ett gratis träningspass på gymmet här påväg ut från metron idag. Bodypump here I come!
 
Bisous ♥/Elin
 
 
P.S. Exakt en månad kvar idag!
 
Chanel n°5 - Palais de Tokyo
paris, skolan,

Kommentera

Publiceras ej