Sista dagen på sista mammaveckan någonsin!

0kommentarer

Bonjour!
 
Det är så skönt att skolan är klar! Nu har vi hela förmiddagarna till att hitta på saker i Paris. Igår var jag på konstutställning med Elena. Modern konst brukar ju inte vara min grej, men detta var riktigt häftigt. Skrämmande realistiska kulpturer i 'fel' dimension, antingen för stora eller för små. Ron Mueck heter konstnären om någon känner för att googla hans konst!

Ikväll ska jag och Issa ut någonstans. Sista helgen i Paris. Det är helt sjukt.
 
Men nu ska jag iväg till skolan och hämta barnen, sedan till mamman en sista gång! Så glad. Försöker verka lite nedstämd över det men vet inte hur bra jag lyckas... haha. SÅ GLAD! 
 
Uppdaterar er efter helgen som vanligt! 
Puss och kram ♥/ Elin
 
 
fritid, helg, paris, vardag,

Kommentera

Publiceras ej