6 månader i Paris

1kommentarer

Idag har det gått 6 hela månader.
Ett halvt år sen jag klev på planet i Göteborg med väldigt blandade känslor. Det känns riktigt konstigt att det gått så lång tid! På ett sätt har veckorna flugit förbi, samtidigt som dagarna har sniglat sig fram.
 
Det har varit tufft. Riktigt tufft ibland, och jag ska vara ärlig och erkänna att jag haft planer på att åka hem. När man känner att det kanske inte är värt det längre. Att allt och alla man tycker om finns någon annanstans, vad gör jag här då?
Men de som känner mig vet att jag är alldeles för envis för att ge upp, och lämna något halvfärdigt. Inte när det varit min dröm så länge att bo i Paris, min drömstad. Då är det värt att kämpa.
Sen har jag mina underbara vänner här. Jag hade aldrig klarat det utan er! ♥
 
Nu ser vi fram emot våren och sommaren tillsammans, och längtar efter sol och värme. Picknicks i Versaille, strosa längs Seine i solen, cykla upp för kullarna till Monmartre. Paris ge oss vår!
 
Tack för att ni varit med mig såhär långt! Tack för alla kommentarer, sena kvällar på skype, och stödet jag får hemifrån. Ni är verkligen guld. 
 
 
À bientôt / Elin
 
 
personligt,

1 kommentarer

Amanda

16 Mar 2013 22:43

Fina Elin du är GRYM som klarar att stanna! Keep up the good work, du fixar det här!

Svar: Tack älskling! Jag hoppas det, att det blir bara bättre nu när det blir vår! Saknar dig min finis.
Elin Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej