Dagen utan mening / 100 days to go

0kommentarer

Onsdag. Idag är en dålig dag. 
Idag är en dag då man alltid undrar "Vad håller jag på med? Vad gör jag med mitt liv egentligen?" En dag som känns så meningslös. Alla aupairer i detta landet vet vad jag menar. 
Att vara hemmafru skulle nog vara min värsta mardröm. (Det och att bli inlåst i ett litet utrymme fyllt med spindlar.... uuuughh)
Att vara hemma en heldag med barnen i veckan räcker gott och väl för att förstå att jag skulle behöva tvångsomhändertas om det var min vardag. 
 
Anyway. Sitter och dricker cola till frukost. Tuff som jag är. 
Men måste nog laga lunch till ungarna snart, de börjar bli gnälliga. Suck.
 
100 dagar kvar tills jag jobbar min sista dag här i Frankrike.
Men innan jag åker hem, lite vår och sommar tack! 
 
Ha det fint tills vi hörs igen. Puss & kram/ Elin ♥
 
P.S. Grattis till min far som fyller år idag!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej