Hundlängtan

2kommentarer

Åh. Vad jag längtar efter en hund just nu. Det där går verkligen i perioder. Fast jag har väl ända sen jag kunde prata i princip tjatat hål i min stackars mors huvud med prat om djur, först alla slags djur, men ganska snart var det bara hundar som gällde. 
Har bytt ras för mitt beroende från Cocker spaniel till Dalmatiner ganska nyligen. De verkar lite roligare att ha en mellanstor hund, och att kunna tolka efter med skidor, rullskriskor, longboard, you name it. 
Funderar helt allvarligt på att köpa en. Har redan hittat en uppfödare... Måste bara hitta en lägenhet först.
Bara se på detta liksom.
 

 


 
 
 
personligt,

2 kommentarer

Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

27 Mar 2013 18:17

Jo, dom säger de ;)

Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

27 Mar 2013 18:18

Ja visst, han hade jättetuffa kläder idag ;) Haha, tusen år tror jag väl inte.. lite närmare än så tror jag minsann ;)

Kommentera

Publiceras ej