Soligt snöigt och slitigt

0kommentarer

Bonjour! 
 
Solen skiner över Paris idag efter några dagar med massor av snö och kyla. Jag sitter i köket med 5 ungar och alla ska ha mellanmål. Jag sliter som ett djur denna veckan ensam med barnen från 9-21, och nu med alla deras kompisar som någon tagit sig friheten att bjuda in utan att fråga mig. Jaja. 
På ett sätt är det lite lättare när de har kompisar på besök eftersom de leker väldigt bra tillsammans. Men det kan bli ganska stökigt också. 
 
Jag har i alla fall pushat på att vi ska planera in någon av alla de aktiviteter pappan lovat att han skulle organisera denna veckan... Så imorgon åker vi till europas största akvarium! Blir nog jättehäftigt tror jag. 
 
Är väldigt tacksam att solen börjat visa sig. Jag är väl som de flesta, blir lätt trött och energilös när allt är grått och kallt för länge. Så det var riktigt skönt att sitta på altanen och sola sin bleka näsa en stund förut! 
 
À bientôt ♥ /Elin
 

Kommentera

Publiceras ej