Söndagslat

0kommentarer

Vad gör Elin idag? Kanske ni undrar. Svaret på den frågan är: ingenting! Absolut ingenting.
Sitter i sängen med en mysig filt och raggsockar och kollar på min favorit. Professorn och geniet Leif GW Persson. Det är ungefär så långt jag kom idag. Det är grått och tråkigt väder, småregnar. Pappan har som vanligt bjudit in diverse okända människor i kostym som ockuperar övervåningen så jag gör nog bäst i att stanna här nere hos mig, i mina mysbyxor.
 
Mina kompisar är upptagna idag, men igår bestämde jag och Issa oss för att ta en sväng till Louvren för att bejaka vår kulturella sida. Eh. När vi kom dit blev vi sugna på var sin kaffe, så vi gled in på Starbucks. Vi hade så roligt där att det inte blev mycket med det där muséebesöket. Men det gjorde ingenting för jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helst. Fina vänner har man i alla fall. ♥
 
Nä man kanske ska dra på sig gympadojorna och gå en liten sväng ändå... Får alltid huvudvärk när jag sitter inne en hel dag. Sen förtjänar Glenn och Anton ett byte av sitt vatten och lite storstädning. (Glenn och Anton är mina guldfiskar. Jag har ingen inlåst här nere à la Fritzl, jag lovar!)
 
Puss & kram/ Elin ♥

 
fritid,

Kommentera

Publiceras ej