Tillbaka i Paris

0kommentarer

Bonsoir!
 
Nu sitter jag här i detta köket igen. Suck. 
 
Igen satte jag mig på planet med blandade känslor. Försöker fokusera på att det inte är så långt kvar nu. Men det är tufft. Att vara borta från de man tycker om är absolut svårare än jag hade föreställt mig innan jag kom hit. Det gör nästan ont när jag tänker på det. När man precis träffat alla och varit så glad för att man ses, så ska man iväg igen direkt och allt börjar om...
 
Men ändå så kände jag mig på hyffsat bra humör när jag vaknade imorse. Lilou kom till och med ner sent igår kväll när hon hörde att jag kom för att hon ville säga hej. Gulligt. 
 
Denna veckan kommer förresten bli extra jobbig. Barnen har lov, vilket betyder onsdag hela veckan. Yeeeeey. Ser inte fram emot det. Jag är redan helt uttråkad efter en heldag... Man glömmer hur mycket folk man umgås med hemma och allt man kan hitta på. Här är man så bunden, och fast i huset ensam typ 5 dagar i veckan. Vill redan tillbaka. Putain. 

Nu blire middag.
 
 
personligt,

Kommentera

Publiceras ej