Tv-beroende

1kommentarer

Har aldrig varit särskilt fascinerad av svensk tv. Tycker att det för det mesta är lågbudjet-crap.
Men när man befinner sig i ett land långt långt borta blir det plötsligt det bästa man sett någonsin. 
 
Serier/program jag maniskt följer/har tittat på alla avsnitt sedan starten de senaste månaderna: 
(Snälla döm mig inte. Jag har ett otroligt ostimulerande jobb.)
  • Veckans brott
  • Ullared
  • 100 höjdare
  • Lite Sällskap
  • Erik och Mackan säsong 1, 2, 3, 4...
  • Glömda brott
  • Väsen 
Det skall tilläggas att SVT verkligen har kvalitativa program i sitt utbud. Älskar public service.
 
À bientôt ♥ / Elin
 
franskt, vardag,

1 kommentarer

Amanda

29 Mar 2013 14:56

Hahah känner igen mig där!! Skavlan i lägenheten brukar vara standard när det känns tomt ;)kolla in Molanders med, mamma är med i den! :)

Svar: Haha eller hur ;)Åh vet inte om jag får se den i utlandet.. Ska kolla! :D
Elin Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej