2 veckor härligt lov

0kommentarer

Bonsoir!
 
Jag sitter här i regnet med världens huvudvärk. Var är värmen?! Vi är så sjukt trötta på att gå runt och frysa nu!
 
I alla fall tänkte ge er en liten sumering av mitt lov jag precis haft. Så himla skönt att vara ledig två veckor! (jag jobbade 2 dagar andra veckan bara.)
Jag har bland annat: haft grillkväll/middag hemma hos iselin med hela svenska gänget, haft en shoppingdag vid monparnasse med Issa, hängt på uteserveringar, lagat lasagne hemma hos Elin och haft det riktigt bra i allmänhet. 
 
John kom och hälsade på mig i helgen också! Vilket var en grymt bra överraskning när han bokade det för drygt 2 veckor sen. Jag tog med honom på massa sightseeing, raclette i monmatre, utgång på Bus Palladuim med alla mina vänner, slottet i Versailles, crêpes framför moulin rouge... Mer Paris än så kan det inte bli. 
 
Nu har jag börjat jobba igen, det är slut på lovet... Men bara 1 1/2 månad kvar nu så det gäller att njuta av sista tiden.
Och snart kommer både pappa, Cecilia och sen Tilda och hälsar på mig! Det kommer bli grymt.
 
Bisous ♥ /Elin 
 
 
 
 
 
fritid, paris, uteliv,

Kommentera

Publiceras ej