Helg med riktigt bra besök

0kommentarer

Bonsoir!
Sitter i sängen och lyssnar till infernot som kallas mitt hem. 
 
Igår sa jag hejdå till pappa och Cecilia efter att de varit här och hälsat på mig hela helgen. Det var riktigt svårt och jag ville bara följa med dem tillbaka. Jag har det lite tufft i huset just nu av anledningar som inte riktigt är blogg-vänliga, men jag klarar mig alltid så oroa er inte!
 
Hur som hest har vi haft en toppenhelg trots kyla och några regnskurar! Vi har turistat som galningar och hunnit se nästan alla kända monument i den här stan. Åkt på båttur, ätit massa god mat, tagit sju miljoner kort och de har såklart skämt ut mig inför diverse främlingar, poserat med araber med turban osv.... Allt är som vanligt vill säga, haha!
 
Tänkte lägga ut bilder imorgon för jag har inte hunnit sortera ännu. 
Nu måste jag skriva färdigt ett skolarbete... 
 
Ciao ♥ /Elin
 


familj, fritid, helg, paris,

Kommentera

Publiceras ej