Regn regn regn och regn

1kommentarer

Bonsoir
 
Jag är inte mitt gladaste jag just nu. Jag är råförkyld. Det ösregnar ute varje dag för typ 3 veckan i rad. Jobbet tar slut på all energi jag har. Livet kunde varit bättre helt enkelt.
 
Det känns så konstigt att inte ha bott i Sverige på så länge. Känns som att jag inte har något liv där längre, eller det känns så främmande och långt borta. Samtidigt så tänker jag på saker som hände förra sommaren och kan inte fatta att det snart är ett år sen! Livet i Göteborg har pausat på något konstigt sätt. Vet inte hur jag ska förklara hur det känns, för jag vet knappt själv. 
Det är 81 dagar sedan jag var hemma. Det känns som en hel evighet.
Det är 37 dagar tills jag åker hem igen. Det känns som en hel evighet.
 
Jag älskar ju Paris, men det är svårt att bo här.
 
Imorgon kommer Tilda hit! Annars hade jag väl deppat ihop fullständigt.
 
Bisous ♥ /Elin
 
hemlängtan, personligt, tankar,

1 kommentarer

Susanne

30 May 2013 22:03

Krya på dig Gumman. Det blir säkert fint väder i Paris igen. Du hade fint när det pisseregnade här! Och 37 dagar, det går fort. Häng i och ta hand om dig. Kramar

Svar: Åh tack så mycket! Ja nu är det jättefint väder här igen. Jag kämpar på! Fördelen är att barnen är jätteduktiga och snäll nu haha. Kram!
Elin Freja Gustafsson

Kommentera

Publiceras ej